استخدام سازمان انرژی اتمی

استخدام سازمان انرژی اتمی ایران | اطلاعیه ارسال مدارک پذیرفته شدگان آزمون استخدام

04_03_1400 0 نظرات

تمامی اخبار و اطلاعیه های “استخدام سازمان انرژی اتمی ایران” به محض انتشار در این صفحه اطلاع رسانی می شوند.

خبر 3 خرداد 1400: اطلاعیه ارسال مدارک پذیرفته شدگان آزمون استخدام سازمان علمی و تحقیقاتی وابسته به نهاد ریاست جمهوری (سازمان انرژی اتمی ایران)

به اطلاع پذیرفته شدگان آزمون استخدامی (اسفندماه 1399) ستاد سازمان انرژی اتمی ایران می‌رساند، به منظور انجام فرآیند مصاحبه و سایر مراحل استخدامی، نسبت به ارسال مستندات به آدرس پست الکترونیکی  Estekhdam@aeoi.org.ir حداکثر تا تاریخ 1400/03/05 اقدام نمایند.
مستندات مورد نیاز :
فرم شماره 1 (پیوست) تکمیل شده
 تصویر کارت ملی (پشت و رو)
تصویر کارت پایان خدمت(ویژه آقایان)
تصویر آخرین مدرک تحصیلی
تصویر مدارک ایثارگری (صرفا برای ایثارگران)
توضیح: ضروری است در عنوان ایمیل صرفاً کد داوطلب، نام و نام خانوادگی درج گردد.  

 

جهت دانلود فرم متقاضیان (فایل ورد) اینجا کلیک نمایید

جهت دانلود فرم متقاضیان (فایل زیپ) اینجا کلیک نمایید


خبر 18 اسفند 99: دریافت کارت آزمون استخدام سازمان انرژی اتمی ایران سال 99 

ضمن آرزوی موفقیت وب سایت کانون استخدام ایران برای کلیه شما کارجویان گرامی به اطلاع میرسانیم؛ لینک دریافت کارت آزمون استخدامی سازمان انرژی اتمی ایران فعال گردید. آزمون مذکور صبح روز پنجشنبه مورخ 99/12/21 در شهرستانهای تهران و اصفهان برگزار می‌شود.

جهت دانلود راهنمای شرکت در آزمون اینجا کلیک نمایید

جهت دریافت کارت آزمون اینجا کلیک نمایید

(منبع: سایت سازمان سنجش)


خبر 16 اسفند 99: اطلاعیه زمان دریافت کارت و برگزاری آزمون استخدام سازمان انرژی اتمی ایران سال 99 

به اطلاع شركت کنندگان در آزمون استخدامي سازمان انرژی اتمی در سال 1399 مي‌رساند كه آزمون مذکور صبح روز پنجشنبه مورخ 99/12/21 در شهرستانهای تهران و اصفهان برگزار مي‌شود. فرآيند برگزاري آزمون صبح از ساعت 8:30 آغاز و درهاي ورود به جلسه امتحان ساعت 8:00 صبح بسته خواهد شد، لذا متقاضیان مي‌بايست قبل از بسته شدن درهاي ورودي در محل حوزه امتحاني خود حاضر باشند.
الف‌ – نحوه‌ و زمان پرينت كارت شركت در آزمون
لينك مربوط به كارت و برگ راهنماي شركت در آزمون از روز سه ­شنبه 99/12/19 بر روي درگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش كشور قرار مي‌گيرد و متقاضیان مي‌توانند با وارد كردن اطلاعات شناسنامه‌اي (نام، نام‌خانوادگي، شماره ملی، سال تولد و …) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرينت كارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعيين شده بر روي پرينت كارت شركت در آزمون، به حوزه امتحاني مربوط مراجعه نمايند. براي شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون و هم چنين اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار و ارائه آن الزامي است.
ب‌ – درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغايرتي مشاهده شد، متقاضیان لازم است به شرح زير اقدام نمايند:
1- چنانچه مغايرتي در اطلاعات مندرج در بندهاي 1، 2، 4، 5 ، 6 ، 7 ، 11، 12، 15و16 (شامل : نام خانوادگی ، نام ، تاریخ تولد، شماره شناسنامه ، کدملی، دین، سهمیه 5 درصد ایثارگران ،شاغل قراردادی/نام دستگاه/ ، تاریخ فارغ التحصیلی و معدل آخرین مقطع تحصیلی كارت شركت در آزمون شما وجود دارد لازم است براي اصلاح مورد يا موارد مذكور حداكثر تا تاريخ 99/12/21 منحصراً به درگاه سازمان سنجش قسمت ويرايش اطلاعات مراجعه و از آن طريق نسبت به اصلاح موارد اقدام نماييد.
2- درصورتي كه نسبت به موارد ذيل معترض مي باشيد ضروري است در روز چهارشنبه مورخ 99/12/20 از ساعت 8:30 الي 12 و 14 الي 17 با همراه داشتن مدارك مربوطه (كارت ملي واصل شناسنامه عكسدار) به نماينده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه براساس جدول مدرج در بند «ج» این اطلاعيه مراجعه نماييد. در غير اين صورت مطابق ضوابط با شما رفتار خواهد شد:
2-1- چنانچه نسبت به بند 3 ، 8 ، 9 ، 13 و 14 (جنسیت، معلوليت، نيازمند منشي، مقطع تحصيلي و عنوان رشته تحصيلي) معترض هستيد.
2-2- چنانچه كارت شركت در آزمون شما فاقدعكس است و يا چنانچه عكس روي كارت داراي اشكالاتي از جمله اشتباه عکس، فاقد مهر بودن عكس، واضح نبودن عكس و … می باشد.
2-3- چنانچه شماره داوطلبی شما چه به صورت عددي و يا به صورت حروف، ناخوانا مي‌باشد.
یادآوری1: در مورد سهميه 25 درصد ايثارگران (بند 10) به اطلاع مي‌رساند هيچ گونه ويرايشي براي اين بند انجام نمي‌گيرد.
ضمناً ساير اطلاعات مندرج بر روي كارت شركت در آزمون هر متقاضی بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام كه توسط خود متقاضی تكميل گرديده، در نظر گرفته شده است.
یادآوری2: متقاضیان براي آگاهي بيشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنماي شركت در آزمون كه بر روي درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان قرار دارد پرينت تهيه و نسبت به مطالعه دقيق آن اقدام نمايند.
ج – آدرس و محل‌ رفع نقص كارت شركت در آزمون
در صورت بروز اشكال در تهيه پرينت از كارت شرکت در آزمون و يا مشاهده مغايرت در اطلاعات مندرج در كارت ورودی با اطلاعات ثبت‌نامي و يا هريك از موارد مندرج در بند «ب» فوق، متقاضیان مي‌توانند از ساعت 8:30 صبح الي12:00 و 14:00 بعد از ظهر الي 17:00 روز چهارشنبه مورخ 99/12/20 به نماینده سازمان سنجش آموزش كشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط (مطابق جدول ذيل) مراجعه و نسبت به اصلاح و رفع اشكال احتمالي کارت خود اقدام نمايند.

استان

شهر

محل رفع نقص

آدرس

تهران

تهران

دانشكده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره

تهران: خيابان انقلاب، ميدان فردوسي، بن بست شاهرود

اصفهان

اصفهان

دانشگاه اصفهان

اصفهان: ميدان آزادي، خيابان دانشگاه، درب شمالي دانشگاه اصفهان، ساختمان ستاد آزمون ها

د- زمان و محل برگزاري آزمون
آزمون همه متقاضیان صبح روز پنجشنبه مورخ 99/12/21 برگزار مي‌گردد و فرآيند برگزاري آزمون صبح از ساعت 8:30 همان روز خواهد بود. آدرس محل برگزاري آزمون بر روي پرينت كارت شركت در آزمون متقاضیان درج شده است.
ه‍‍ ـ یادآوری های مهم‌
1- در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون‌، اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار الزامي است.
2- در ورودي ِحوزه ­هاي امتحاني نيم ساعت قبل از شروع فرآيند آزمون بسته خواهد شد، لذا متقاضیان لازم است قبل از بسته شدن درهاي ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحاني حاضر باشند.
4- هر متقاضی براي حضور در جلسه آزمون بايد چند مداد سياه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاكن و يك سنجاق و يا سوزن به همراه داشته باشد. رد و بدل کردن این موارد در جلسه آزمون تخلف محسوب می‌شود.
5- مخدوش نمودن و پاره نمودن پاسخنامه، عدم ارائه پاسخنامه در زمان مقرر و تعلل در ارائه مدارك امتحاني ماهيتاً از مصاديق تخلّف و تقلّب محسوب مي گردد و با متقاضیان متخلف برابر با قانون رسيدگي به تخلفات و جرايم در آزمونهاي سراسري رسيدگي و برخورد خواهد شد.
6- متقاضیان بايد از آوردن وسايل اضافي از جمله پيجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، جزوه، كتاب، ماشين‌حساب، هرگونه نت و يادداشت و نظاير آن به جلسه آزمون اكيداً خودداري نمايند. به همراه داشتن هر كدام از وسايل مندرج در اين بند به عنوان تقلب و تخلف تلقي و با متقاضیان ذيربط براساس قانون رسيدگي به تخلفات و جرايم در آزمونهاي سراسري که بخشی از آن در بند« ح » آمده است، رفتار خواهد شد.
7- حوزه های آزمون از تحویل گرفتن هرگونه وسایل اضافي از جمله تلفن همراه، ماشين حساب، كيف دستي، ساك دستي، كتاب، جزوه و … معذور می باشند، بنابراین اکیدا توصیه می شود به غیر از موارد اعلام شده در اطلاعیه پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون و اوراق تشخیص هویتی از همراه داشتن سایر وسایل جداً خودداری شود.
8- به همراه داشتن تلفن همراه حتی بصورت خاموش در جلسه آزمون موجب محرومیت از گزینش در آزمون خواهد شد.
9- برای بازرسی بدنی و تطبیق عکس با فرد متولی همکاری کنید.
و- دستورالعمل بهداشتی، فاصله ­گذاری اجتماعی و الزامات بهداشتی
براساس، آخرین اطلاعات درباره راه­های انتشار ویروس کرونا و مخاطرات احتمالي آن در حوزه­ هاي برگزاري آزمون، انتظار می­رود موارد زیر را مدنظر قرار داده و برای حفظ سلامتی خود، سایر متقاضیان و خانواده­ های محترم خود، آن را رعایت کنید:
1- زمان مناسب منزل تا حوزه امتحانی را برآورد و به موقع در محل آزمون حضور یابید. حوزه برگزاری آزمون از ساعت 7:00 صبح روز برگزاری آزمون آماده حضور شما خواهد بود.
2- برای پیشگیری از تجمع، حضور خود را به دقایق پایانی موکول ننمایید.
3- از تردد بی­ مورد در محل آزمون جداً خودداری نمایید.
4- هنگام ورود و خروج به حوزه با دیگر متقاضیان فاصله مناسب (حداقل یک متر) را حفظ نمایید.
5- همراه داشتن ماسک 3 لایه معمولی (بدون فیلتر) و استفاده صحیح از آن (از بالای بینی تا زیر چانه)، از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی الزامی می‌باشد.
6- در زمان استقرار در محل صندلی از صحبت کردن با سایر متقاضیان مجاور جداً خودداری نمایید.
7- از تماس دست­ها با چشم، دهان و بینی در حین آزمون جداً خودداری نمایید.
8- هنگام عطسه یا سرفه کردن از دستمال کاغذی استفاده نمایید. در صورتی که دستمال وجود نداشت از قسمت داخلی آرنج استفاده کنید.
9- در صورت داشتن سوال ضروری از عوامل اجرایی در طول برگزاری آزمون حتما با رعایت فاصله مناسب و داشتن ماسک اقدام به صحبت نمایید.
10- در پايان آزمون تا زمان اعلام خروج از سالن توسط عوامل اجرايي همچنان بر صندلي خود مستقر باشيد.به پیامهایی که حاوی نکات اجرایی و بهداشتی است و درجلسه آزمون از بلندگو پخش می شود با دقت گوش کرده و به آن عمل کنید.
11- سعی کنید از تماس دست با سطوحی که اغلب لمس مي­شود نظير صندلی­ها، دستگيره درب­­ها و شیرآلات سرويس بهداشتي و… خودداری نموده و از دستمال کاغذی استفاده کنید.
ز- اقدامات لازم برای متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا:
– تکمیل فرم خوداظهاری ویژه همه متقاضیان آزمون:
همه متقاضیان این آزمون لازم است از روز سه‌شنبه مورخ 99/12/19 به سامانه خوداظهاری بیماری کرونا مراجعه نموده و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری، اقدام نمایند. اطلاعات متقاضیان نزد وزارت بهداشت محفوظ است.
نحوه اقدام متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا:
متقاضیانی تا روز سه‌شنبه مورخ 99/12/19 با استناد به مدارک پزشکی مبتلای قطعی به ویروس کرونا هستند می‌بایست با رعایت ضوابط بهداشتی در تاریخ 99/12/20 با مراجعه به باجه رفع نقص (طبق مندرجات بند «ج» همین اطلاعیه) گواهی یا تاییدیه بیمارستان را به مسئول باجه ارائه نمایند تا تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون آنها بعمل آید.
ح – قانون رسيدگي به تخلفات و جرايم در آزمونهاي سراسري
ماده 5- تخلفات و جرايم در اين قانون مشتمل بر موارد زير است:
الف- ارتكاب هرگونه عملي كه موجب بي‌نظمي در برگزاري آزمون گردد يا همراه داشتن هرگونه وسيله غيرمجاز از قبيل وسايل ارتباط الكترونيكي و دستگاه­هاي حافظه‌دار.
ب- ارتكاب هرگونه عمل خلاف مقررات كه آزمون متقاضی را از نظر علمي خدشه دار سازد از قبيل:
1- ارائه مدرك يا گواهي مجعول يا تصوير گواهي مجعول براي شركت در آزمون.
2- تباني با متقاضیان يا افراد خارج از حوزه امتحاني يا دست‌اندركاران آزمون از قبيل عوامل اجرايي و طراحان سئوال براي تخلف در آزمون.
3- ثبت‌نام در آزمون با هويت مجعول يا شركت در جلسه آزمون به جاي متقاضی اصلي.
ج- استفاده از هرگونه وسيله غيرمجاز از قبيل وسايل ارتباط الكترونيكي و دستگاه­هاي حافظه‌دار.
د- كمك به متقاضی خارج از ضوابط برگزاري آزمون براي پاسخ به سئوالات.
ه‍- دسترسي غيرمجاز به اطلاعات مربوط به متقاضیان يا استفاده غير مجاز از آنها.
و- هرگونه تغيير غيرمجاز سئوالات، اوراق و پاسخنامه‌هاي متقاضیان يا ساير مدارك و دفاتر مربوط به آزمون.
ز- افشاي سئوالات آزمون يا تلاش در جهت دستيابي و افشاي آن يا شركت يا معاونت در اين امر قبل يا حين برگزاري آزمون به هر نحو.
ح- خريد يا فروش سئوالات آزمون يا پاسخ آنها يا شركت يا معاونت در اين امر قبل يا حين برگزاري آزمون اعم از اينكه سئوالات يا پاسخ آنها واقعي يا غيرواقعي باشد.
ماده 6- هيأت‌هاي رسيدگي به تخلفات، صلاحيت صدور حكم به مجازات­هاي زير را درباره متخلفان دارند:
الف- در مورد مشمولان بند (الف) ماده (5): اخطار كتبي با درج در پرونده متقاضی و اعلام به مراجع ذي­ربط يا محروميت از گزينش در آزمون همان سال.
ب- در مورد مشمولان بند (ب) يا بند (ج) ماده (5): محروميت از گزينش علمي در آزمون همان سال و ابطال قبولي متقاضی در همان سال و محروميت از شركت در آزمون از يك تا ده سال بعد.
تبصره- آراي هيأت‌هاي بدوي جز در مورد مشمولان بند (الف) ماده (6) اين قانون قابل تجديد نظر خواهي در هيأت تجديد نظر رسيدگي به تخلفات در آزمون‌ها مي‌باشد.
ماده 7- در مورد مشمولان بندهاي (د)، (هـ)، (و) (ز) و (ح) ماده (5) هيأت‌هاي رسيدگي متهم را براي رسيدگي و اعمال جزاي نقدي از ده ميليون (10.000.000) ريا ل تا يك ميليارد (1.000.000.000) ريال يا حبس از يك تا پنج سال يا هر دو مجازات به محاكم دادگستري معرفي مي‌نمايند.
ماده 8 – ارتكاب هر يك از اعمال موضوع ماده (5) چنانچه در قالب عضويت در يك گروه يا شبكه باشد، موجب تشديد مجازات مي‌شود و تشكيل دهنده و سركرده گروه يا شبكه به حداكثر مجازات محكوم مي‌گردد. مجازات هر يك از اعضاء كه در ارتكاب تخلفات و جرايم فوق دخالتي نداشته باشند حسب مورد حداقل مجازات ذكر شده براي مرتكب مي‌باشد.
ماده 9- رسيدگي در هيأت‌هاي رسيدگي به تخلفات در آزمون‌ها مانع از رسيدگي برابر ساير قوانين جزايي يا رسيدگي در هيأت‌هاي رسيدگي به تخلفات اداري يا هيأت‌هاي انتظامي اعضاي هيأت علمي يا كميته‌هاي انضباطي دانشجويان نيست و مرتكب علاوه بر مجازات مندرج در مواد (6) و (7) اين قانون به مجازات مقرر در ساير قوانين و مقررات محكوم مي‌گردد.
ماده 10- در صورت محكوميت قطعي فردي به يكي از مجازات­هاي مندرج در اين قانون، به استثناي مجازات مندرج در بند (الف) ماده (6)، هيات رسيدگي به تخلفات در آزمون‌ها، قبولي وي در آزمون را ابطال مي‌نمايد. در اين صورت مؤسسه آموزشي مربوط از صدور و اعطاي هرگونه گواهي يا مدرك به وي خودداري خواهد نمود، و چنانچه گواهي فارغ‌التحصيلي به وي اعطاء شده باشد وزارت علوم، تحقيقات و فناوري يا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي يا وزارت آموزش و پرورش يا دانشگاه آزاد اسلامي ملزم به ابطال آن گواهي هستند.
ماده 11- چنانچه با بررسي‌هاي فني و علمي، بين نمرات و رتبه اكتسابي متقاضیي و سوابق تحصيلي وي مغايرت­هاي غيرمتعارف مشهود و اساسي از قبيل عدم تطابق معدل ديپلم و دوره پيش‌دانشگاهي با رتبه و نمره اكتسابي در آزمون وجود داشته باشد، با تأييد هيأت‌هاي بدوي رسيدگي به تخلفات در آزمون‌ها از متقاضی در يك يا چند درس عمومي و اختصاصي امتحان مجدد به عمل مي‌آيد. تعيين وضعيت نهايي آزمون اين متقاضی، بر اساس نتايج حاصل از امتحان مجدد بر عهده هيأت بدوي است.
ماده 12- هر مؤسسه يا آموزشگاه علمي و آموزشي كه براي افزايش آمادگي متقاضیان شركت در آزمون‌هاي مورد بحث اين قانون فعاليت مي‌كند، چنانچه در تخلفات ماده (5) مشاركت داشته باشد، مجوز تأسيس آن لغو مي‌شود و مديران مسؤول آنها، علاوه بر محروميت دائمي از تأسيس و اداره اين گونه مراكز، به مجازات‌هاي پيش‌بيني شده در اين قانون و ساير قوانين محكوم مي‌شوند، و چنانچه مؤسسه يا آموزشگاه فاقد مجوز باشد، مجازات مديران مسؤول آنها حداكثر مجازات مندرج در ماده (6) است.
تبصره- در مورد آموزشگاه­هايي كه فاقد مجوز باشند علاوه بر اقدام مراجع قانوني ذي­ربط مدعي‌العلوم نيز مي‌تواند رأساً نسبت به اعلام جرم و پيگيري تخلفات آنان اقدام نمايد.
ط- نحوه اعلام گزارش تقلب و تخلفات
نظر به حساسیت آزمون مقتضی است تمامی اخبار و اطلاعات مرتبط با تخلف و تقلب در این آزمون را با مراجعه به درگاه سازمان سنجش آموزش کشور (قسمت گزارش تخلف در آزمون ها) و یا صندوق پست الکترونیکی (ایمیل) به نشانی Hefazatazmon@sanjesh.org و یا با شماره تلفن های 02636182151 و 02636182152 به اداره کل حراست و حفاظت آزمون های این سازمان منعکس نمایید.
ی ‍ – نحوه ارسال درخواست و یا ارتباط با سازمان سنجش آموزش کشور
باتوجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواستها به صورت الکترونیکی، متقاضیان می­توانند به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت نمایند. پس از ثبت درخواست، برای متقاضی شماره نامه و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می­شود. متقاضیان می­توانند پس از دریافت شماره و کد رهگیری از طریق پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات وارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند.
ضمناً متقاضیان درصورت لزوم مي‌توانند سئوال يا سئوالات خود را از با بخش پاسخگويي اينترنتي سازمان سنجش آموزش كشور و یا در روزها و ساعات اداری با شماره ‌تلفن‌ 42163-021 در ميان بگذارند.

(منبع: سایت سازمان سنجش)


اطلاعیه سازمان علمی و تحقیقاتی وابسته به نهاد ریاست جمهوری درباره اصلاح عنوان آزمون و دستگاه پذیرنده، تمدید مهلت ثبت نام و اصلاحات مربوط به شغل محل های دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون سال 1399

پيرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام در تاریخ 99/11/06 ، به اطلاع متقاضیان این آزمون می‌رساند با توجه به اصلاحات اعلام شده به شرح ذیل و به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا این تاریخ (99/11/12) برای ثبت‌نام اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده است که بتوانند تا پایان روز سه‌شنبه مورخ 99/11/14 نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند. ضمناً متقاضیانی که قبلا نسبت به ثبت‌نام اقدام نموده اند، در صورت تمایل تا مهلت در نظر گرفته شده (99/11/14)، می‌توانند به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور  مراجعه، و نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند. لازم به تاکید است مهلت اعلام شده به هیچ وجه قابل تمدید نمی‌باشد. لذا ضرورت دارد متقاضیان در زمان تعیین شده نسبت به ثبت نام و یا ویرایش اقدام نمایند.
اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام
1- عنوان آزمون به آزمون استخدامی سازمان انرژی اتمی ایران سال 1399 اصلاح می‌گردد و پذیرش متقاضیان استخدام برای سازمان فوق انجام خواهد شد.
2- اصلاحات مربوط به شرایط احراز تحصیلی شغل محل ها:
2-1- رشته تحصیلی زمین شناسی (کد 30548) با مقطع تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس به شرایط احراز کد شغل محل 10006 اضافه می گردد.
2-2- مقطع رشته تحصیلی اقتصاد (کد 30063) از مقطع لیسانس به مقطع تحصیلی فوق لیسانس در کد شغل محل 10028 اصلاح می گردد.
2-3- رشته تحصیلی مهندسی فناوری اطلاعات (کد 31280) با مقاطع تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس به شرایط احراز کد شغل محل 10102 اضافه می گردد.
2-4- رشته تحصیلی کامپیوتر گرایش هوش مصنوعی (کد 31465) با مقاطع تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس به شرایط احراز کد شغل محل 10107 اضافه می گردد.
3- اصلاحیه مربوط به شرایط اختصاصی شغل محل (10052):
به شرایط اختصاصی شغل محل (10052) عبارت «الزاماً دارای مدرک کارشناسی فنی (مواد یا مکانیک) و کارشناسی ارشد هسته ای چرخه سوخت یا راکتور» فوق اضافه می گردد.


6 بهمن 99: استخدام سازمان علمی و تحقیقاتی وابسته به نهاد ریاست جمهوری سال 99

سازمان علمی و تحقیقاتی وابسته به نهاد ریاست جمهوری در نظر دارد تا با توجه به مجوزهای اخذ شده، به منظور تامین سرمایه انسانی متخصص و متعهد مورد نیاز به صورت قراردادی، آزمون استخدامی را برگزار نماید. لذا متقاضیان سراسر کشور می توانند درصورت داشتن شرایط اعلم شده برای شرکت در این آزمون ثبت نام نمایند.

شرایط عمومی

1 -داشتن تابعیت ایران
2 -اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی
3 -التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
4 -عدم اعتیاد به مواد مخدر
5 -نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر و عدم محکومیت به فساد عقیده
6 -دارا بودن سلامتی جسمی و روانی و توانایی برای انجام وظایف کاری که بکارگیری می شوند
7 -دارا بودن کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا معافیت قانونی برای متقاضیان مرد
8 -نداشتن بیش از 45 سال تمام با رعایت قانون اصلاح حداکثر سن متقاضیان استخدام مصوب 22/ 01/ 1371 ملاک عمل برای محاسبه سن افراد اولین روز ثبت نام آزمون
9 -دارا بودن شرایط الزم برای احراز شغل مورد نظر 10 -عدم وجود هر گونه ممنوعیت استخدام در دستگاههای اجرایی توسط آراء مراجع قضایی و ذیصالح
موارد ذيل به شرط ارائه مدارک و مستندات الزم از مراجع ذيربط، به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد:
– جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان 25 درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر از شرط حداقل معدل و حداکثر سن معاف میباشند.
– پدر و مادر و همسر و برادر و خواهر شهید به میزان پنج سال؛
– داوطلبانی که در جبهه ها به طور داوطلبانه خدمت نمودهاند به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشكی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه ها؛
– میزان مدت خدمت ضرورت؛
– داوطلبانی که به صورت غیررسمی و تماموقت در وزارتخانه ها و موسسات و شرکتهای دولتی، بانکها و شرکتهای تحت پوشش آنها، شرکتهای بیمه دولتی، شهرداریها و موسسات و شرکتهای دولتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است، موسسات و شرکتهای ملی و مصادره شده که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده میکنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکتهای تحت پوشش آنها از تاریخ 22/ 11/ 1357 به خدمت اشتغال داشته اند به میزان مدت خدمت غیر رسمی آنها.

امتیازات و سهمیه های قانوني

الف) سهمیه ايثارگران
جذب ایثارگران از محل سهمیه های استخدامی از طریق شرکت در آزمون و رقابت بین تمامی متقاضیان ایثارگر در هر یک از سهمیه های 25 درصد و 5 درصد براساس نمره مکتسبه در آزمون به میزان دو برابر ظرفیت جهت معرفی به مصاحبه استخدامی و با رعایت سازوکارهای ذیل صورت میپذیرد:
1 -در فرآیند جذب و استخدام مشمولین سهمیه 25 درصد ایثارگران، استخدام آنان مطابق ضوابط و مقررات جاری و با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران صورت میپذیرد.
2 -ایثارگران متقاضی بهرهمندی از سهمیه استخدامی 25 درصد موضوع ماده (21) قانون جامع خدماترسانی به ایثارگران برای ثبت نام و بهره مندی از سهمیه مزبور، لازم است ابتدا اطلاعات خود را در سیستم سجايا (سیستم جامع اطلاعات یکپارچه ایثارگران) ثبت نموده و توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران تأیید گردد.
3 -کسب حد نصاب نمره آزمون برای مشمولین سهمیه 25 و 5 درصد ایثارگران تا سقف سهمیه الزامی نمیباشد. بدیهی است در سایر موارد کسب حدنصاب نمره آزمون الزامی است.
4 -آن دسته از فرزندان شاهد، جانبازان از کار افتاده کلی، آزادگان از کار افتاده کلی و فرزندان آنان که علاوه بر سهمیه 25 درصد ایثارگران با کسب حد نصاب قبولی و رعایت ترتیب نمرات مکت سبه در سهمیه آزاد پذیرفته می شوند، میتوانند همانند سایر فرزندان شاهد، جانبازان و آزادگان از شرط معافیت حداقل معدل و حداکثر سن بهره مند گردند.
5 -استخدام مازاد بر سهمیه استخدامی (25 درصد و 5 درصد) ایثارگران در صورت ک سب حد نصاب آزمون، از طریق رقابت با متقاضیان سهمیه آزاد در صورت وجود ظرفیت و جنسیت متناسب، صرفاً در مرحله معرفی افراد برای بررسی مدارک و تا قبل از مرحله مصاحبه استخدامی در همان گروه شغل جنسیت صورت میپذیرد.
تذکر: درصورتیکه متقاضی ایثارگری براساس نمره فضلی در آزمون کتبی در رقابت با متقاضیان سهمیه آزاد در همان گروه شغل جنسیت به عنوان متقاضی آزاد معرفی شده باشد، سایر مراحل آزمون و فرآیند استخدام خود را به عنوان متقاضی سهمیه آزاد ادامه خواهد داد.

افراد مشمول ايثارگران سهمیه بیست و پنج (25%) درصد:

سهمیه 25 درصد
جانبازان
آزادگان
همسر و فرزندان شهدا
همسر و فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر
همسر و فرزندان آزادگان دارای یک سال و بالای یک سال اسارت
پدر، مادر، خواهر و برادر شهید

 

افراد مشمول ايثارگران سهمیه پنج (5%) درصد:

سهمیه 5 درصد
رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ه
همسر و فرزندان رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها
فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد
فرزندان آزادگان کمتر از یک سال اسارت

 

ب) سهمیه معلولین:
جذب معلولین مورد تأیید سازمان بهزیستی کشور، از محل سهمیه استخدامی (3 درصد قانون جامع حمایت از معلولان) صرفاً از طریق شرکت در آزمون، کسب حد نصاب و رقابت بین تمامی متقاضیان معلول در همان گروه شغل بر اساس نمره مکتسبه در آزمون (به میزان حداکثر دو برابر ظرفیت جهت معرفی به مصاحبه استخدامی) و با رعایت ساز و کارهای ذیل صورت میپذیرد:
1 -معلولین باید توانایی لازم برای انجام کاری که جهت آن استخدام میشوند را داشته باشند.
2 -بر اساس ماده (5) آیین نامه شماره 88384/ 44178 مورخ 22/ 04/ 1389 وزیران عضو کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک، استخدام معلولان به شرط آنکه به تشخیص سازمان بهزیستی کشور، معلولیت آنان مانع از مأموریت کاری آنها نباشد، بلامانع میباشد.
3 -استخدام مازاد بر سهمیه استخدامی 3 در صد معلولین از طریق رقابت با متقاضیان سهمیه آزاد در صورت وجود ظرفیت و جنسیت متناسب در همان گروه شغل جنسیت صورت میپذیرد.
تذکر:
– در صورتی که متقاضی معلول براساس نمره فضلی در آزمون کتبی در رقابت با متقاضیان سهمیه آزاد در همان گروه شغل جنسیت به عنوان متقاضی آزاد معرفی شده باشد، سایر مراحل آزمون و فرآیند استخدام خود را به عنوان متقاضی سهمیه آزاد ادامه خواهد داد.
– چنانچه در طول هر یک از مراحل آزمون مشخص شود که متقاضی در حال ادامه تحصیل (دانشجو) در مقاطع بالاتر باشد، از ادامه فرآیند استخدامی ممانعت بعمل خواهد آمد.
– ملاک عمل در خصوص تاریخ فراغت از تحصیل، تاریخ فارغ التحصیلی مندرج در متن گواهینامه موقت یا دانشنامه و در ارتباط با اتمام دوره خدمت ضرورت تاریخ مندرج در قسمت خاتمه خدمت، کارت پایان خدمت و همچنین در خصوص معافیت دائم تاریخ مندرج در قسمت صدور کارت معافیت دائم آخرین روز ثبت نام آزمون می باشد و ملاک عمل برای محاسبه سن افراد اولین روز ثبت نام (6/ 11/ 1399 )خواهد بود.

مراحل ثبت نام

متقاضی استخدام باید در زمان ثبت نام آزمون، شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در این راهنما را داشته باشد.
مدارک لازم برای ثبت نام
1 -پرداخت وجه ثبت نام
2 -تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی
3 -فایل عکس اسکن شده با مشخصات ذیل:
عکس 4×3 باید در سال جاری تهیه شده باشد (عکس تمام رخ) و با فرمت JPG ذخیره شده باشد. اندازه عکس اسکن شده باید حداقل 300×200 پیکسل و حداکثر 400×300 باشد. تصویر متقاضی باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد. حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از 70 کیلو بایت بیشتر باشد. حاشیه های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد. حتی الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.
تبصره 1 :اسکن عکس از روی کارتهای شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و …) قابل قبول نمیباشد و متقاضیان لازم است از اصل عکس و مطابق با توضیحات فوق، اقدام به اسکن نمایند.
تبصره 2 :عکس خواهران باید با حجاب و صورت کامل آنان مشخص باشد.
تبصره 3 :در صورت ارسال عکس غیرمعتبر، ثبت نام متقاضی باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب میگردد.
تذکر مهم:
با توجه به مشکلاتبه وجود آمده در آزمونهای قبلی، در خصوص اشتباه در ارسال عکس متقاضیان، که این موضوع اکثرا برای متقاضیانی که ثبت نام آنان توسط دیگران انجام می شود رخ داده است، تاکید می گردد که علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت نامی، حتما نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا عکس متقاضی دیگری به جای عکس شما الصاق نگردد. بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباه از طرف فرد متقاضی، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.
ثبت نام و شرکت در آزمون هیچ حقی را برای متقاضی جهت استخدام ایجاد نمی نماید.

پرداخت وجه ثبت نام

ثبت نام به صورت اینترنتی از روز دوشنبه مورخ 6/ 11/ 1399 لغایت روز یک شنبه مورخ 12/ 11/ 1399 انجام خواهد پذیرفت و مدت ثبت نام به هیچ وقت قابل تمدید نخواهد بود. متقاضیان واجد شرایط میبایست برای پرداخت هزینه ثبت نام به مبلغ یک میلیون ریال (1/000/000 ریال) به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و نسبت به پرداخت این مبلغ به صورت الکترونیکی و با کارتهای بانکی متصل به شبکه شتاب که رمز دوم آن فعال میباشد، در این آزمون اقدام نموده و سپس فرم ثبت نام را تکمیل نمایند.
متقاضیان بایستی پس از پایان ثبت نام، کد رهگیری خود را یادداشت نموده و تا پایان مراحل اعلام نتایج آزمون نزد خود نگهداری نمایند. ضمناً ورود مجدد به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون و اطلاع از نتیجه آن فقط با استفاده از کد رهگیری امکان پذیر خواهد بود. به ثبت نام های ناقص و تکمیل نشده و مدارک فاقد شرایط، ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمیگردد. لازم به تاکید مجدد است که ثبت نام در آزمون مذکور به منزله ایجاد تعهد استخدامی برای دستگاه نمیباشد.
صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تایید اطلاعات ارسالی از سوی متقاضیان نبوده و مدارک متقاضیان پس از اجرای آزمون توسط واحدهای اداری مربوطه بررسی خواهد شد و در صورت مغایرت مدارک با شرایط آگهی استخدامی، از ادامه روند استخدامی منع خواهند شد.

نحوه تكمیل تقاضانامه ثبت نام

– در ردیفهای 1 ،2 و 3 ،متقاضی باید در محل مورد نظر نام خانوادگی (فامیلی)، نام و نام پدر خود را مطابق با شناسنامه بطورکامل وارد نماید (از بکاربردن مد، تشدید، الف محذوف یا همزه خودداری شود)
– در ردیف 4 ،متقاضی باید کد ملی خود را که ده رقم می باشد از چپ به راست در محل مربوط درج نماید و از درج ممیز و یا خط تیره خودداری نماید. ضمناً متقاضیانی که تاکنون موفق به اخذ کارت ملی نشده اند برای اطالع از شماره کد ملی خود با شماره تلفن گویای 66707131 – 021 تماس حاصل نمایند.
– در ردیف 5 ،متقاضی باید برحسب اینکه زن یا مرد می باشد منحصراً مربع مربوط را علامتگذاری نماید.
– در ردیف 6 ،متقاضی باید از سمت چپ به راست فقط شماره شناسنامه خود را در محل مربوطه درج نماید و ازدرج حروف، ممیز و یا خط تیره که در بعضی شناسنامه ها درج گردیده خودداری نماید.
– در ردیف 7 ،متقاضی باید تاریخ تولد خود را به صورت سال، ماه و روز درمحل مربوط درج نماید.
– در ردیف 8 ،متقاضی باید بر حسب اینکه مجرد یا متاهل می باشد مربع مربوط را علامتگذاری نماید.
– در ردیف 9 ،متقاضی باید کد استان و شهرستان محل تولد خود را با توجه به جدول شماره 2 مندرج درصفحه 12 مشخص و در این محل درج نماید.
– در ردیف 10 ،متقاضی باید با عالمتگذاری در یکی از مربع ها، دین خود را مشخص نماید.
– در ردیف 11 ،متقاضیان مرد باید وضعیت نظام وظیفه خود را با علامتگذاری در مربع مربوطه مشخص نمایند.
– در ردیف 12 ،متقاضیان چپ دست باید این مربع را علامتگذاری نمایند.
– در ردیف 13 ،متقاضی متقاضی استفاده از سهمیه ایثارگران وضعیت ایثارگری خود را بر اساس سهمیه 25 درصد و 5 درصد در این بند علامتگذاری نماید.
– در ردیف 14 ،متقاضیان دارای سابقه غیر رسمی در دستگاههای اجرایی (جهت مقررات مربوط به حداکثر سن) می بایست موارد خواسته شده در این بند را با درج سابقه خدمت تکمیل نمایند.
– در ردیف 15 ،متقاضی معلول باید نوع معلولیت خود را در یکی از مربع ها علامتگذاری نماید.
– در ردیف 1-15 ،متقاضی معلول چنانچه نیازمند منشی می باشد باید این قسمت را علامتگذاری نماید.
– در ردیف 16 ،متقاضی باید آخرین مقطع تحصیلی خود را در این بند علامتگذاری نماید (براساس ضوابط مندرج در این راهنما)
– در ردیف 17 ،متقاضی باید عنوان رشته تحصیلی خود را مشخص و در این محل درج نماید.
– در ردیف 18 ،متقاضی باید دانشگاه یا موسسه محل اخذ مدرک تحصیل خود را درج نماید.
– در ردیف 19 ،متقاضی باید تاریخ فارغ التحصیلی آخرین مقطع تحصیلی خود را به سال و ماه و روز در این قسمت درج نماید.
– در ردیف 20 ،متقاضی باید معدل آخرین مدرک تحصیلی خود را درج نماید.
– در ردیف 21 ، متقاضی باید کد و نام استان و شهرستان محل اقامت خود را جهت تعیین حوزه امتحانی با توجه به جدول شماره 2 مندرج در صفحه 12 مشخص و در این محل درج نماید.
– در ردیف 22 ،متقاضی باید کد پستی ده رقمی خود را درج نماید.
– در ردیف 23 ،متقاضی شماره تلفن ثابت با کد شهر خود را در محل مربوط درج نماید.
– در ردیف 24 ،متقاضی شماره تلفن همراه خود را در محل مربوط درج نماید.
– در ردیف 25 ،متقاضی متقاضی می تواند آدرس پست الکترونیکی خود را درج نماید.
– در ردیف 26 ،متقاضی میبایست آدرس محل سکونت خود را در این محل درج نماید.
– در ردیف 27 ،متقاضی باید عنوان شغل و شغل محل انتخابی خود را که شامل نام دستگاه، شغل و محل مورد تقاضا است، در این قسمت مشخص نماید. (براساس ضوابط مندرج در این راهنما)
تذکر مهم: متقاضیان باید در انتخاب کد شغل محل به نام شغل، محل خدمت، جنس، ظرفیت پذیرش و شرایط احراز توجه نمایند.

زمان برگزاري آزمون و نحوه دریافت كارت

کارت شرکت در امتحان مذکور از روز سه شنبه مورخ 19/ 12/ 1399 برای مشاهده و پرینت در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت. آزمون استخدامی سازمان علمی و تحقیقاتی وابسته به نهاد ریاست جمهوری سال 1399 در روز پنجشنبه مورخ 21/ 12/ 1399 در تهران و اصفهان برگزار خواهد شد و ملاک تعیین حوزه امتحانی متقاضیان شهرستان محل اقامت فعلی میباشد که در تقاضانامه درج خواهند نمود. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و به هنگام پرینت کارت به آگاهی متقاضیان خواهد رسید. لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تایید اطلاعات ارسالی از سوی متقاضیان نبوده و مدارک متقاضیان پس از اجرای آزمون توسط دستگاه اجرایی مربوط مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

کسب حد نصاب عملی

انتخاب متقاضیان استخدام جهت سیر مراحل استخدام، کسب حدنصاب لازم در آزمون کتبی به عنوان شرط لازم (و نه کافی) در آزمون بوده و براساس ترتیب نمرات مکتسبه و با رعایت سایر قوانین و مقررات مربوط مطابق شرایط ذیل میباشد:
– پس از برگزاری آزمون، نمرات داوطلبان به تفكیک حیطه های عمومی و تخصصی محاسبه و حد نصاب، معادل کسب حداقل پنجاه (50) درصد امتیاز مكتسبه به تفكیک هر دستگاه توسط نفر اول با ارزش وزنی چهل (40) درصد برای حیطه عمومی و شصت (60) درصد برای حیطه تخصصی در هر شغل محاسبه و مبنای سایر مراحل معرفی داوطلبان قرار میگیرد.
– رقابت بین کلیه داوطلبان آزاد به میزان سه برابر ظرفیت و بین کلیه داوطلبان ایثارگر در هر یک از سهمیه های 25 درصد و 5 درصد براساس نمره مكتسبه در آزمون به میزان دو برابر ظرفیت جهت معرفی به مصاحبه استخدامی معرفی میشوند.
تبصره: کسب حدنصاب نمره آزمون برای مشمولین سهمیه 25 درصد و 5 درصد ایثارگران تا سقف سهمیه الزامی نمی باشد.
پس از تعیین حد نصاب در آزمون:
الف( متقاضیان فاقد حد نصاب از سایر مراحل تبدیل وضعیت حذف خواهند شد. ب( کسب حد نصاب نمره علمی در آزمون کتبی، هیچگونه حق تبدیل وضعیت برای متقاضیان ایجاد نمیکند.

مصاحبه و سایر مراحل و انتخاب افراد پذیرفته شده براساس نمره کل نهایی

پس از برگزاری مصاحبه و سایر مراحل استخدامی بر اساس آئین نامههای استخدامی، ضوابط و دستورالعمل های مربوطه دستگاه، پذیرش نهایی متقاضیان بر اساس تاثیر نمرات آزمون کتبی و مصاحبه اختصاصی خواهد بود.

مواد آزمون

به هر یک از متقاضیان، یک دفترچه سوال تخصصی تحویل می شود که مواد آزمون آن از بین دروس پیشنهاد شده سازمان سنجش و انتخاب مواد آزمون از طریق آن سازمان به شرح جداول می باشد. همچنین یک دفترچه مجموعه سوالات عمومی نیز تحویل می شود.
تذكر: کلیه سوالات مواد آزمون عمومی و اختصاصی به صورت چهار گزینه ای با ضریب یک (1) می باشند. ضمناً به ازای هر پاسخ اشتباه به سوالات، یک سوم نمره منفی در نظر گرفته خواهد شد.
الف – مواد آزمون دروس عمومي به شرح ذیل مي باشد:
1 -فناوری اطلاعات(مهارتهای هفتگانه ICDL 2 )
-ریاضی و آمار مقدماتی
3 -زبان و ادبیات فارسی
4 -معارف اسلامی
5 -زبان انگلیسی – عمومی
6 -اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی
7 -هوش و توانمندی های عمومی
تبصره: اقلیت های دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از پاسخگویی به سوالات معارف اسلامی معاف بوده و در اینصورت نمره مکتسبه این متقاضیان، بر اساس مجموع تراز شده سایر سوال های آزمون عمومی محاسبه خواهد شد.
نکته مهم: تاکید میگردد مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی بر عهده متقاضی خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون که محرز شود متقاضی به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع ارائه نموده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور قرارداد استخدامی، قرارداد مزبور لغو و بلااثر میشود.